SVE GAMING I ESPORTS VESTI O WORLD OF TANKS-u I OSTALIM IGRAMA

PREPORUČENI TEKSTOVI

Pulova, Kolobanova i Fadinova medalja u jednoj partiji – by Meda – analiza

Pulova, Kolobanova i Fadinova medalja u jednoj partiji - by Meda - analiza

U istoj partiji uspešno je osvojena Pulova medalja, Kolobanova medalja i Fadinova medalja. Verujem da su mnogi upoznati sa time šta je potrebno uraditi da bi bi se osvojile ove medalje, ali napomenućemo za svaki slučaj:

• Pulova medalja dobija se nakon što uništite 10 neprijateljskih vozila;
  • Kolobanova medalja dobija se kada ostanete sami protiv najmanje 5 neprijateljskih vozila i pobedite;
  • Fadinova medalja dobija se nakon što uništite poslednje neprijateljsko vozilo svojom poslednjom granatom.

Pored toga uspeo sam da osvojim i medalje Veliki kalibar za napravljenu štetu od 3.141 HP i Osvajač za uspešno zauzimanje neprijateljske baze.

Analiza

Početak bitke

Obično kada igram mapu Tundra na početku krenem na brdo i nanesem štetu neprijateljskim tenkovima dok su u prolazi u pokušaju da se popnu skroz na brdo. Međutim, s obzirom da je sada moj kolega iz voda (i sa sajta 🙂 ), Miloshans bio bliži toj poziciji, pokušao sam da spotujem tenkove koji se približavaju brdu. To se ispostavilo kao dobra ideja, jer nakon 30 sekundi možete videti da je mog kolegu neko “blagoslovio” i on je ostao na 50 HP. Trebalo je da čujete njegovu reakciju. Bila je neprocenjiva. 🙂

Zatim sam se ja uputio na brdo u pokušaju da saznam šta se nalazi sa druge strane, međutim tu me je sačekao Pz. IV H. S obzirom da sa njim ne želite da se kačite kada vozite Type 64, jer je velika verovatnoća da ima “derp” top i da će vas ostaviti na recimo 50HP. Inače, da li sada može da zaključite šta se desilo mom kolegi? 🙂 No, da on ne bi i mene “blagoslovio” rešio sam da se okrenem i uputim na drugu stranu brda.

Meda nema pojma da se penje

Tu sam pokušao da se popnem nekonvencionalnim putem na brdo, međutim u tome nisam uspeo. Dobro, tri puta nisam uspeo. To je bio prvi prikaz mog (ne)umeća u pentranju po ovoj mapi. Taj trenutak mojih očajničkih pokušaja da se popnem verovatno je krucijalni trenutak za pobedu u ovoj partiji. Jer da sam se uputio negde drugde verovatno bi me neko ubio. Nakon što sam skliznuo sa brda, rešio sam da se uputim na drugu stranu i pokušam da budem koristan.

U tom trenutku spotovan je SU 152 kako silazi sa brda. Napunio sam APCR municiju, što je apsolutno bilo nepotrebno, ali iz nekog razloga sam mislio da je u pitanju SU-122-44. Nemam pojma zašto. Nakon što sam njega uništio naišao je i Pz. IV H, koga sam takođe uništio. Ovoga puta protiv njega bio sam u prednosti jer je on bio u pokretu i znao sam da mu treba mnogo vremena da nanišani, a da ću ga ja za to vreme već uništiti. Što sam i uradio.

St.Emil i Type 64 drže brdo

Nakon toga znao sam da je na brdu ostao samo VK 28.01 i znao sam da moram da ga uništim, jer mi spoter u daljem delu partije može predstavljati problem. Krenuo sam na njega, ali video sam da je St. Emil imao istu nameru, tako da sam ga sačekao kako bismo išli zajedno. To je stvar koja je veoma bitna u ovoj igri. Sačekajte svoje timske kolege i idite zajedno. Nemojte izigravati heroje. Iako sam uspeo sam da uništim VK 28.01, Emil bi mi bio odlična podrška da je nešto pošlo po zlu. Nakon što sam ga uništio, St.Emil i ja smo se popeli na brdo kako bismo imali što bolji pregled mape i bili u što boljoj poziciji za pucanje.

Greška zbog koje je mogla biti izgubljena bitka

Nakon što smo ostali sam nas dvoje, uništio sam neprijateljskog T-34 i krenuo prema bazi kako bih spotovao neprijateljske tenkove koji se nalaze u istoj i rekao timskom kolegi da se zauzme dobru poziciju za pucanje. Kako on to nije uradio, morao sam da se vratim na svoju staru poziciju i pokušam da odatle uočim neprijateljska vozila. Kolega iz voda mi je rekao da ne bi bilo loše da se popnem na brdo na poziciji A8, što sam i krenuo da uradim, kada sam naišao na neprijateljskog Šveđanina Strv 74. Tu sam uradio jednu veoma glupu stvar koja je mogla da me košta partije. Nakon dva šuta okrenuo sam tenk “pod ručnom” ne računajući na to da se kupola neće okrenuti na vreme. Što je njemu omogućilo da se sakrije iz jednog od uništenih tenkova. Međutim, iskoristivši pokretljivost Type-a 64, uspeo sam da mu priđem i uspešno ga uništim.

U tom trenutku sa druge strane brda popeo se SU-122-44 i krenuo sam da pomognem svom saigraču da ga uništi, međutim on je to sam odradio, što je još jedan veoma bitan trenutak za dobijanje ove partije. U tom trentku znao sam da je iz naše baze krenuo T67 jer je prošao kroz nju dok se kretao. Da to nije uradio ja ga uopšte tu ne bih očekivao i verovatno bi me uništio. Napravio sam sačekušu i čekao, kada ga je St.Emil spotovao sa brda. Nisam uspeo da ga uništim, a neprijateljski St. Emil je uništio mog.

Kolobanova medalja – bitka počinje

U tom trenutku T67 mi je bio prioritet, jer je bio najbrži neprijateljski tenk, koji bi mi predstavljao veliki problem. Zbog njegove brzine opredelio sam se za APCR municiju, koja je znatno brža od AP. Što mi je omogućilo da ga uništim. Nakon toga pokušao sam da se popnem na brdo na poziciji A8, što je drugi prikaz mog (ne)umeća u pentranju po ovoj mapi. 🙂 U tom trenutku uočio sam neprijateljskog St.Emil-a i artiljeriju na brdu, što je bio njihov amaterski potez. Samo je trebalo tamo da mi naprave zasedu i čekaju me, s obzirom da sam ja bio na samo 93HP. Tada sam uništio St.Emil-a, ostavši sam protiv dve artiljerije i T1 Heavy-ja.

S obzirom da su verovatno znali sa koje pozicije sam uništio prethodni tenk, opredelio sam se da krenem izokola na artiljeriju. Što me je umalo koštalo partije, jer nisam na vreme usporio na mestu gde je napravljen stepenik na terenu. Nakon što sam uspeo i svoje akrobacije da preživim uništio sam prvu artiljeriju uhvativši je nespremnu na moj položaj, što sam i očekivao. Nakon toga, krenuo sam  put svoje baze, jer bi neprijateljska artiljerija očekivala da se uputim prema njoj preko brda. Međutim, našao sam je u blizini svoje baze, i nju nespremnu na moj položaj. Uspešno sam je uništio i krenuo u potragu za T1 Heavy-jem.

Meda osvaja sve što se može osvojiti

S obzirom da nijednom u toku partije nije bio spotovan, nadao sam se da je AFK, jer sam mu bio na šutu. Moje molitve su uslišene i on je bio AFK u svojoj bazi, nakon čega sam se odlučio da budem malo alav po pitanju XP-a. Rešio sam da osvojim sve medalje koje je moguće osvojiti u takvoj situaciji. Nakon što sam mu skinuo poene izdržljivosti na 66, odlučio sam da ispalim 5 granata u prazno kako bih bio u prilici da osvojim Fadinovu, a samim tim, jer bi mi to bilo deseto ubistvo i Pulovu medalju. Takođe, ušao sam u bazu kako bih osvojio medalju Osvajač.

U tom trenutku očekivao sam ono najgore. Da se igraču vrati struja, internet, proradi računar, ode mu žena iz sobe pa može da igra, uspe da uspava dete pa se vrati za računar. Svi mogući scenariji. I nijedan nije išao u moju korist. Tako da sam se smestio iza stene pomno prateći da li će on napraviti neki pokret. Nakon što je zauzimanje baze došlo do 99 ispalio sam granatu prethodno se pomoleći da me RNG ne troluje. Malo je falilo. Granata je otišla u sam spoj gusenica i hull-a, ali otišla je tamo gde je trebalo da ode. Uspešno je osvojena svaka medalja čije osvajanje je bilo moguće u tom trenutku.

Video snimak ove dinamične bitke pogledajte ispod.

Kakvi su vaši utisci nakon gledanja ove bitke? Podelite svoje mišljenje sa nama u komentarima.

Do sledećeg viđenja, Gl HF! 😉

Subscribe
Notify of
guest

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

ABOUT US

The Wild BunchTWB [The Wild Bunch] is a Professional eSports team based in Serbia founded in June of 2015 by Nebojsa "Mr_Kela" Filipovic. At The Wild Bunch we strive to be the best there is and let no team stand in our way. Our players have years of experience behind them and put in many hours in each day to practice and get better at the game. We work in close collaboration with our sponsors to help fund and bring out the best our team has to offer.

CONTACT US

The Wild Bunch
Would love your thoughts, please comment.x