SVE GAMING I ESPORTS VESTI O WORLD OF TANKS-u I OSTALIM IGRAMA

WOT VIDEO - World of Tanks videos

NAJPOPULARNIJI POSTOVI

PREPORUČENI TEKSTOVI

FCM 50 T, IS-6, LÖWE – PREDSTAVLJANJE TROJICE VELIČANSTVENIH IZ ODREDA”THE EXPENDABLES”

first prototype

Pozdrav tenkisti!

Koji premijum tenk kupiti? Kako se koji premijum tenk ponaša u igri? Sigurno ste se zapitali nekada pre nego što je trebalo da ukucate vaš pin kod sa kartice.

Kao što ste imali prilike da vidite u igri, ali i na našem sajtu, u toku je specijal koji nam donosi popust na regularne teške tenkove, ali i na premijum tenkove. S tim u vezi, mi ćemo vam u ovom tekstu predstaviti tri premijum tier 8 teška tenka koji će biti na popustu još 3 dana, do 22. oktobra u 7h ujutruFCM 50 t, IS-6 i  Löwe. Koje su njihove prednosti, mane, kako ih treba koristiti, sve ovo ćete moći da saznate iz ovog teksta. U tabeli ispod prikazaću vam uporedne karakteristike sva tri tenka, a nakon toga ćemo pričati o praktičnoj upotrebi tih stvarčica.

Karakteristike FCM 50 t  IS-6 Löwe
Šteta u minuti 2,002.29 2,085,71 1,668,57
Probojnost sa AP granatama 212mm 175mm 234mm
Prosečna šteta po granati 240 390 320
Granati u minuti 8.34 5,35 5,21
Vreme punjenja 7.19 sekundi 11,22 sekundi 11,51 sekundi
Brzina granate 1,000 m/s 790 m/s 1,150 m/s
Karakteristike rukovanja topa
Vreme nišanjenja 2,21 sekundu 3,26 sekundi 2,74 sekundi
Preciznost (disperzija) 0,35 na 100m 0.44 na 100m 0,32 na 100m
Elevacija topa (u stepenima) +17 +20 +38
Obaranje topa (u stepenima) -8 -6 -8
Kretanje
Maksimalna brzina 51/20 35/14 35/15
Snaga motora 1000 k/s 700 k/s 800 k/s
Odnos snage i težine 18,54 13,67 8,92
Otpor terena 1,05/1,15/2,30 1,15/1,44/2,21 1,09/1,37/2,20
Okretanje kupole 37,54 stepena po sekundi 25,03 stepena po sekundi 23,99 stepena po sekundi
Okretanje trupa 40 stepeni po sekundi 26 stepena po sekundi 24 stepena po sekundi
Oklop i hit poeni
Oklop trupa (mm) 120/80/80 100/100/60 120/100/80
Oklop kupole (mm) 120/80/60 150/150/100 120/80/80
HP 1,500 1,550 1,650
Osetljivost motora 320 370 260
Karaktersitike vidokruga i ostalo
Vidokrug (m) 400 350 400
Kamuflažni faktor 2,17%/1,08%/0,48% 0%/0%/0% 0%/0%/0%
Tier u koji upada 8-9 8-9 8-10
Šansa za požar 20% 15% 20%
Cena tenka (gold) 11,900 11,800 12,500
Cena jedne AP granate 255 1,025 1,030

Pa, da počnemo od FCM-a. Sigurno vam je zapalo za oko da FCM na papiru ima jači frontalni oklop (120mm) od IS-6 (100mm) i identičan kao  Löwe (120mm). E, u praksi to funkcioniše malo drugačije zbog uglova pod kojima je taj oklop korišćen. Primera radi, efektivni frontalni oklop FCM-a je samo oko 140mm (donja ploča samo 84mm) zbog malog ugla pod kojim će granate ulaziti, dok recimo IS-6 zbog svog ugla na čelu tenka dobija čak preko 190mm efektivnog oklopa na gornjoj ploči, preko 300mm na obrazima (ukoliko tenk nije pod uglom, tipa sidescrape, tada se to briše) i 217mm efektivnog oklopa otvora na sredini gornje ploče. Donja ploča ima takođe 190mm efektivnog oklopa. Dakle, nije sve kao na papiru. Ukoliko ga postavite na obrnuti sidescrape gusenice će upiti svu štetu, a efektivni oklop stranica biće preko 200mm, a ugao pod kojim će granate ulaziti garantuju auto rikošet. Löwe ima efektivni oklop donje ploče 120-140mm, dok gornja ploča poseduje oko170mm. Dakle, treba ih sakrivati i što više igrati na sidescrape.

Nadalje, probojnost! Jako važna stvar pri izboru tenkova. Da,  Löwe ima najveću (234mm), ali on ide i u tier 10 partije i tada ćete ipak morati da trošite novac na premijum granate ukloliko želite da se nadmećete sa teškim tenkovima dva tier-a iznad vas. Ne, ne želite da idete na stranu gde su srednjaci, jer ćete u velikoj nemačkoj kobasici biti prava poslastica za njih. Sa druge strane, IS-6 ima jako mršavih 175mm, međutim, on se može susresti maksimalno sa tier 9 tenkovima zbog toga što ima povlašćeni mm. U praksi, da biste opušteno igrali protiv IS-3 moraćete da posegnete za duplim klikom na broj 2, ali ukoliko znate slabe tačke na tenkovima i težite ka tome da ih dohvatite sa boka, možete da se provučete i bez toga. Pravi problem nastaje kada sretnete teškaše devetog tier-a, pogotovo nemačkog VK 45.02 B ili E75. Tu će vam trebati sva sreća ovog sveta, ali je isto tako moguće da ih dobijete ukoliko imate situaciju 1v1. Sećam se da sam jednom dobio VK 45.02 B-a bez ispaljene premijum granate. Flenkovao sam ga do besvesti, ali već sa E75 situacija postaje malo teža. U svakom slučaju, preporuka je da se od tih tenkova držite na distanci i da služite kao podrška, a ne kao vreća za udaranje. Što se FCM-a tiče, on ima jako lepu probojnost od 212mm što će vam biti dovoljno čak i u tier 9 partijama, jer ovak tenk takođe ne ide u tier 10 partije, baš kao i IS-6. Ujedno, pitanje probojnosti nas dovodi do još jednog pitanja, a to je: “Kako igrati ove tenkove?”.

fcm

Što se FCM-a tiče, njega treba igrati kao medijuma definitivno. Njemu je samo u nazivu teški tenk, inače je malo deblji srednjak. Mala alfa, dobra probojnost, oklop koji može biti funkcionalan protiv srednjaka, solidna depresija topa i odlična pokretljivost (znamo da su Francuzi najbolji kada treba da se beži  ? ) garantuju interesantnu igru sa ovom mašinom. Nećete verovati kako tenk pogađa u trku i bez nišana (tzv. snap shot), brutalan je. Kada nabudžite posadu sa 3-4 skila (obavezno komandiru i radioperateru stavljajte veštine za povećavanje vidokruga, naravno, nakon što izučite braću po oružju i popravke na prve dve veštine) njegova mogućnost za otkrivanje neprijateljskih vozila biće dostojna najboljih lakih tenkova. Vidokrug od 469m (maksimum spoting range je 445m, ali će vam tih dodatnih 24m pružiti prednost nad nečijom kamuflažom) je u rangu sa tier 9 medijumima. Od opreme obavezno staviti nabijač, vertikalni stabilizator i optiku. Pošto oklopa realno nema, najbolje je da tražite lake mete, bar kada je početak partije u pitanju, a posle kada rešite tenkove koji takođe nemaju puno oklopa možete hitati da pomognete vašim pravim teškašima. Još jedna stvar – ramovanje lakih i srednjih tenkova! Upamtite, ovo je tenk težak 50 tona i jako je mobilan i brz i kada budete pukli Comet-a recimo, neće mu biti dobro. Samo se nemojte zaletati na Pantera II :-P. Snajp takođe dolazi u obzir, jer je brutalno precizan. Ali to već zavisi od vašeg stila igre. U svakom slučaju, izbegavajte gangbang žurku gde ima puno protivničkih teškaša protiv kojih treba frontalno da se tučete – izgubićete. Da…zarađuje brdo kredita.

is6

Što se IS-6 tiče, nema tu mnogo filozofiranja. Tenk je sporiji i tromiji od IS-3, a čak i sa posadom od 5 skilova ne pogađa baš muvu u letu. On je za blisku borbu, njegov oklop i top to zahtevaju od vas. Ukoliko ste fighter u duši, ovo je pravi tenk za vas. Kada ste top tier i ukoliko imate sreće da nema puno IS-3 ili IS-6 protiv vas, možete komotno prenuti preko polja na sred Malinovke. Dobro, ne baš  toliko hrabro, ali kapirate poentu. Agresivna igra pre svega, ovaj tenk ne trpi kamp. Pre nekolikopatch-eva unazad dobio je izuzetno jak buff i ko ga ne zna, skupo će ga platiti. Ipak, ukoliko dođe do situacije (a doći će) da morate da igrate na sidescrape, onda vam predlažem sledeću taktiku: obrnuti sidescrape. Zašto? Zato što su mu obrazi na telu izuzetno slabi kada se nakrivite i probijaće vas kao od šale. Umesto toga, obrnuti sidescrape daće vam jako dobar zaklon slabih tačaka i imaćete savršenu mašinu za rikošete protivničkih granata. Tenk će vam izgledati kao britanski FV 215b, samo naopako. Na slici ispod je IS-3 koji radi istu stvar. Jedan je od najboljih tenkova za pravljenje kredita, jer ćete u velikom broju slučajeva biti top tier tenk koji će sve kositi pred sobom i samim tim – puno štete=puno para, matematika je prosta.

sidescrape

Što se Löwe-a tiče, slična je stvar kao i sa IS-6. Agresivno, beskompromisno, vi ste teški tenk koji mora da radi svoj posao. A sa 234mm probojnosti, radićete ga odlično. Sve dok ne sretne tier 10 teške tenkove, probijaće kao kroz sir sve što mu se nađe na putu. Sidescrape je takođe taktika koja će vam spasiti HP i naterati protivnika da izgubi svoj ukoliko želi da vas eliminiše. Možda i najveća mana ovog tenka je što je tako spor i u brzim partijama možda nećete uspeti da napravite onoliko štete koliko ste planirali. Ipak, veoma moćna mašina, a sa dobro opremom i posadom, pucaće dosta brže od onih inicijalnim 11,51 sekundi. Čuvajte se opkoljavanja, zbog njegovog jako sporog okretanja. Gledajte da uvek imate zid barem sa jedne strane tako da možete da držite neprijatelja ispred vas, jer ako vam uzme stranu, partija je sigurno gotova.

lowe

Nadam se da će vam ovaj tekst bar malo pomoći u odabiru premijum teškog tenka po vašoj meri. Koji od njih trojice najviše leži vašoj igri? Koga biste voleli da imate, a od koga biste bežali u partiji? Recite nam u komentarima, podelite vaše mišljenje.

Srećno na borilištu i GG!

Miloshans  19. 10. 2016. 13:15

Subscribe
Notify of
guest

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

1 Comment
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

2founder

ABOUT US

The Wild BunchTWB [The Wild Bunch] is a Professional eSports team based in Serbia founded in June of 2015 by Nebojsa "Mr_Kela" Filipovic. At The Wild Bunch we strive to be the best there is and let no team stand in our way. Our players have years of experience behind them and put in many hours in each day to practice and get better at the game. We work in close collaboration with our sponsors to help fund and bring out the best our team has to offer.

CONTACT US

The Wild Bunch
1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x